O Άγγελος Παντελής και το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας διακρίνονται σε περιφερειακό διαγωνισμό ρομποτικής

Τι λέει ο διευθυντής του σχολείου

Έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας κατέλαβε για δεύτερη συνεχόμενη φορά την 1η θέση στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ηπείρου και τις δύο από τις τρεις θέσεις στον παράλληλο Διαγωνισμό Ρομποτικού Ποδοσφαίρου, ο οποίος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17-02-2019 και ώρα 10.00 π.μ., στο Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων, Στον διαγωνισμό αυτόν έλαβαν συνολικά μέρος 26 ομάδες από σχολεία όλης της Ηπείρου.

Ύστερα από αυτές τις επιτυχίες το σχολείο μας θα δώσει δυναμικό παρόν στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στις 23-02-2019, στο κλειστό Στάδιο Γαλατσίου.

Η ιδέα και η δημιουργία της ομάδας μας, που κατέλαβε την πρώτη θέση στον Διαγωνισμό έχει όνομα «ZeroWasteIslands» και αφορά σε νησιά μηδενικών αποβλήτων μέσω ηλεκτρικών πλοίων. Στην ομάδα συμμετέχουν οι μαθητές: Ανδρέου Δημήτρης, Βεζδρεβάνη Ελευθερία, Δόσης Άγγελος, Καλιαμούρης Χρήστος, Κωνσταντή Δέσποινα και Μασιάς Χάρης.
Στις δύο ομάδες που προκρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικού Ποδοσφαίρου συμμετέχουν οι μαθητές: Αλιγιάννης Σωτήρης, Βάβης Άγγελος, Βρακάς Χρήστος, Κατσίμπρας Γεώργιος και Παλπάνη Δέσποινα.

Οι μαθητές του σχολείου μας, προγραμμάτισαν τις κατασκευές τους με τη γλώσσα Προγραμματισμού Scratch 2.0 και τις κατασκεύασαν με δομικά στοιχεία Lego.

Η καθοδήγηση των ομάδων έγινε από τον Μηχανικό Βιομηχανικής Πληροφορικής κ. Παντελή Άγγελο.

Οι κατασκευές αυτές έγιναν με πενιχρά οικονομικά μέσα και στηρίχτηκαν περισσότερο στην ευρηματικότητα και τη φαντασία των παιδιών μας, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν το ταλέντο τους, τη φαντασία τους και τις πρωτόλειες επιστημονικές αναζητήσεις και δεξιότητές τους, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στο σχεδιασμό και τη δημιουργία των ολοκληρωμένων ρομποτικών κατασκευών τους.

Η αξιολόγηση του έργου κάθε ομάδας, που θα πάρει μέρος στην τελική φάση του διαγωνισμού αυτού, θα πραγματοποιηθεί από έγκριτη επιτροπή ειδικών επιστημόνων με βασικά κριτήρια τη σύλληψη της ιδέας, τον προγραμματισμό, την κατασκευή, την παρουσίαση, τη λειτουργία της ομάδας και το σχεδιασμένο λογισμικό.

Έτσι, σε αυτή την τελική πανελλήνια φάση του διαγωνισμού θα αναδειχθούν οι τρεις καλύτερες αυτοματοποιημένες κατασκευές Ρομποτικής και ευελπιστούμε ότι με επιμονή και συνεχή βελτίωση των κατασκευών τους, οι μαθητές μας και εκεί θα έχουν αντίστοιχη διάκριση και επιτυχία, απέναντι μάλιστα σε μεγάλα ιδιωτικά και ιστορικά σχολεία, τα οποία επένδυσαν σημαντικά ποσά για τη συμμετοχή των μαθητών τους σε αυτόν τον διαγωνισμό.

Ως Διευθυντής του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας οφείλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, γονείς και τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής – STEM κ. Παντελή Άγγελο.

Τέτοιου είδους διακρίσεις, πέραν της προσωπικής ικανοποίησης που προσφέρουν στους συμμετέχοντες μαθητές, δημιουργούν κυρίως ένα πλαίσιο καινοτομίας και ευρηματικότητας σε αυτούς, μέσα από μια διαδικασία καλλιέργειας της αποκλίνουσας σκέψης τους, που με τη σειρά του οδηγεί αυτούς σε υψηλότερα νοητικά και πνευματικά επίπεδα εσωτερικής αναζήτησης.

Ο Διευθυντής του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας
Κύλλας Γεώργιος

In this article

Join the Conversation