ΤΩΡΑ | Δημητρίου, Μπέλλος, Στεφάνου και Γκέγκας, ο νέοι αντιδήμαρχοι.

Οι αρμοδιότητες

Share

Με απόφαση του ο δήμαρχος Σουλίου Γιάννης Καραγιάννης, ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως αντιδημάρχους του δήμου Σουλίου, με θητεία από 06/09/2019 μέχρι 31/12/2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. τον κ. Δημητρίου Φώτιο του Αλεξάνδρου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοίκησης-Κοινωνικής Πολιτικής-Παιδείας-Πολιτισμού-Τουρισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
αα) Του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
ββ) Του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς (εκτός του γραφείου Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού)
γγ) Του Γραφείου Απασχόλησης, Προστασίας του Καταναλωτή και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος θα αναπληρώνει το Δήμαρχο σε όλα τα καθήκοντα του όταν αυτός κωλύεται ή απουσιάζει και θα υπογράφει τα έγγραφα. Επίσης, ο ανωτέρω, αποκλειστικά και μόνο κατά την απουσία του Δημάρχου, θα υπογράφει και τα έγγραφα-βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές μεταβολές.

2. Τον κ. Μπέλλο Θεοφάνη του Έκτορα, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Τεχνικών Υπηρεσιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
α) Του Τμήματος Οικονομικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
β) Του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

3. Τον κ. Στεφάνου Κωνσταντίνο του Χρήστου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης-Εμπορίου-Αθλητικών Χώρων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
α) Του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής, Ανάπτυξης και Δημοτικών Σφαγείων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
β) Του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
γ) Του Γραφείου Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες
διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

4. Τον κ. Γκέγκα Ανδρέα του Αναστασίου κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αχέροντα:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας εκτός των εγγράφωνβεβαιώσεων μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας (π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές
μεταβολές).
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους με τα μέσα που θα οριστούν από αυτούς.

In this article

Join the Conversation