"Πληρωμένη" απάντηση Βεζδρεβάνη, στην Τσάμικη προπαγάνδα
Από το 2000 απασχολούμαι με τους ανιστόρητους ισχυρισμούς των Μουσουλμανο-Τσάμηδων και αν οι συγκυρίες μου το επιτρέψουν και ολοκληρωθεί η νέα μου Συγγραφική προσπάθεια θα εκδώσω ένα βιβλίο για την Θεσπρωτία και τους Μουσουλμανοτσάμηδες.
Ήδη τα χειρόγραφα ξεπερνούν τις 300 σελίδες. Εδήλωσε ο κ. Σαλί Μπερίσα: «Οι Τσάμηδες (εννοεί τους Μουσουλμανοτσάμηδες) έχυσαν αίμα για την Ελευθερίια της Ελλάδας».
Απασχολούμενος, λοιπόν, επί 18 τουλάχιστον χρόνια, με τους Μουσουλανοτσάμηδες, που δεν είναι ούτε Αλβανοτσάμηδες, ούτε Τουρκοτσάμηδες, αλλά Μουσουλμανοτσάμηδες, δεν μπορώ να αφήσω να «πέσει κάτω», χωρίς σχολιασμό, η ανιστόρητη Δήλωση του πρώην Αλβανού Προέδρου, πρώην Αλβανού Πρωθυπουργού και πρώην προσωπικού Ιατρού – Καρδιολόγου του αιμοσταγούς Αλβανού, Κόκκινου Δικτάτορα, Εμβέρ Χότζα, που ούτε την ζωή του φίλου του Αλβανού Πρωθυπουργού Αχμέτ Σέχου δεν προστάτευσε, κ. Σαλί Μπερίσα.
Πιο ανιστόρητη και πιο ανόητη δήλωση δεν θα μπορούσε να γίνει από ένα πολιτικό, που ανήλθε στα ύπατα αξιώματα της Χώρας του και υποτίθεται ότι κάποιο σχετικό βιβλίο της Ιστορίας θα έχει αναγνώσει. … Μία μόνο αλήθεια για το αίμα, που έχυσαν, είναι ότι πράγματι ΕΧΥΣΑΝ ΑΙΜΑ από τις φλέβες των Ελλήνων επί Τουρκοκρατίας και του Ελληνικού Χριστιανικού πληθυσμού της Θεσπρωτίας με τις άπειρες, εγκληματικές τους πράξεις κατά την Ναζιστοφασιστική κατοχή (1940-1944) … Αλλά κρίνω σκόπιμο με αφορμή την προκλητική Δήλωση του κ. Σαλί Μπερίσα να αναφέρω τα επόμενα:
1. Λυπούμαι διότι ως Βουλευτής της Ν.Δ. «βάλαμε πλάτη» για τον εκδημοκρατισμό της Αλβανίας και ιδιαίτερα για την οργάνωση του «Δημοκρατικού Κόμματος» της Αλβανίας με αρχηγό τον κ. Σαλί Μπερίσα, που με τα «πισωγυρίσματά» του απέδειξε ότι δεν έχει καμιά σταθερότητα και καμία συνέπεια, αλλά δρα και κινείται με πολιτικό τυχοδιωκτισμό. Συμβάλλαμε σ’ αυτά παρ’ ότι προσωπικά μαζί με τις Βορειοηπειρωτικές Οργανώσεις δεν είχαμε καμιά εμπιστοσύνη στον κ. Μπερίσα δια το «Χοτζικό» παρελθόν του.
2. Φαίνεται ότι ο κ. Σαλί Μπερίσα (ο και «Πυραμιδοποιός»!) παρ’ ότι ιατρός δεν έχει φροντίσει για την υγεία του και μάλλον έχει ανάγκη ιατρού άλλης ειδικότητας. Ποιάς; Αυτής, που ασχολείται με εκείνους, που δεν λειτουργεί σωστά το μυαλό τους!
3. Δέχθηκα την πρόταση του αείμνηστου Αρχηγού μου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, να γίνω Αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελληνο-Αλβανικής Φιλίας, διότι πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ΑΝΑΓΚΗ για τον Ελληνικό και Αλβανικό λαό να ζήσουν σαν καλοί γείτονες με φιλία, συνεργασία, αλληλεγγύη και ειρήνη.
4. Η αναφορά του κ. Μπερίσα στο πόσο «αίμα έχυσαν οι Μουσουλμανοτσάμηδες για την Ελευθερία της Ελλάδας» έχει «τόση αλήθεια»,, που ο κ. Μπερίσα θα ντρέπεται για όλη του τη ζωή. Περισσότερο και από όσο ντρέπεται …(αν ντρέπεται!) για τις «Πυραμίδες» που διάρπαξαν τον τίμιο ιδρώτα εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών Μεταναστών.
5. Παρακάμπτω – για σήμερα – την άθλια σύμπραξη των Μουσουλμανοτσάμηδων με τον Τουρκικό Στρατό εναντίον των 500 Μανιατών Εθελοντών υπό τον Ήρωα Κυριακούλη Μαυρομιχάλη στην Σπλάντζα – (Αμμουδιά) Πρεβέζης. Όπως το ίδιο πράττω και για τις εγκληματικές – μαζί με τον Τουρκικό Στρατό – πράξεις των Μουσουλμανοτσάμηδων στην Γλυκή και το Φανάρι εναντίον του Μεικτού Εκστρατευτικού Σώματος Ηπείρου υπό τον Σουλιώτη, γόνο των Μποτσαραίων, Δημ. - Νοτη Μπότσαρη.
6. Θα περιορίσω την απάντησή μου – σήμερα – στον ανιστόρητο κ. Σαλί Μπερίσα σε ένα κείμενο που δημοσιεύθηκε το 1876 στην Αθήνα. Καταχωρείται αυτό στο βιβλίο «ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ»του Ιατρού – Ιστορικού Συγγραφέα ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Ν. ΓΟΥΔΑ.
Στο αναφερθέν βιβλίο του διακεκριμένου αυτού Ιστορικού Συγγραφέα και στον 8ο τόμο, σελίδες 434-435, αναφέρεται η ΣΥΜΠΡΑΞΗ Τσάμηδων (Μουσουλμανοτσάμηδων) και Αλβανών με τον τούρκικο Στρατό του Στρατάρχη ΟΜΕΡ ΒΡΥΩΝΗ εναντίον του Ηρώα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ και των Συντρόφων του Αγωνιστών της Ελευθερίας των Ελλήνων στην ιστορική γέφυρα της ΑΛΑΜΑΝΑΣ. Αυτό το κείμενο αποδεικνύει «πόσο αίμα έχυσαν οι Τσάμηδες» για την Ελευθερία των Ελλήνων! Έφθασαν μέχρι την ΑΛΑΜΑΝΑ για να συντρίψουν – μαζί με τους Τούρκους – την Ελληνική Επανάσταση για την Ελευθερία της Ελλάδας.
Παραδίδω τις δύο σελίδες του αναφερθέντος βιβλίου για να το αναγνώσει ο ανιστόρητος (…και ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ καθώς, εγώ έχω δικαίωμα, να χαρακτηρίσω) κ. Σαλί Μπερίσα και να πληροφορηθεί ότι οι πρόγονοι των σημερινών προστατευμένων του Μουσουλμανοτσάμηδες και κατά την Ελληνική Επανάσταση του 1821 όπως, και κατά την Ναζιστοφασιστική κατοχή πραγματικά - έχυσαν αίμα. Αλλά αίμα Ελληνικό! Ιδού το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ, γραμμένο σε εποχή που δεν είχαν κατασκευασθεί «τσάμικα» και αηδίες, και η ιστορία γραφόταν με στοιχεία και όχι με προσδοκίες «Τσάμικων» ψηφαλακίων! Ιδού το κείμενο της σύμπραξης Τσάμηδων (Μουσουλμανοτσάμηδων) με το Σώμα του Τουρκικού Στρατού για την κατάπνιξη της Επανάστασης των Ελλήνων το 1821 για την Εθνική Απελευθέρωση στην ιστορική γέφυρα της Αλαμάνας: …
Και συμπληρώνουμε εμείς ότι οι Μουσουλμανοτσάμηδες μετά την νίκη θα έλαβαν μέρος στους βασανισμούς και την τραγική θανάτωση του Ήρωα Αθανάσιου Διάκου! Κύριε Μπερίσα, που ανήκεις σε «αδελφό» κόμμα με το δικό μου, αν σε στεναχώρησα δεν ευθύνομαι εγώ. Εσύ έκανες «έναρξη χειρών αδίκων».
Τηρήθηκε και φέτος το μοναδικο έθιμο της συνοδείας του Μητροπολίτη Παραμυθιάς από και προς την κατοικία του +Φωτογραφίες
Ένα ξεχωριστό έθιμο, διατηρείται και αναβιώνει στην Παραμυθιά ανήμερα του Πάσχα, από την εποχή της Τουρκοκρατίας. Οι αρχές της πόλης καθώς και πιστοί, βρέθηκαν και φέτος στην Μητροπολιτική Κατοικία και όπως προτάσσει το έθιμο, συμμετείχαν στον ντύσιμο του Μητροπολίτη και στην συνέχεια τον συνοδεύσαν στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δονάτου για την λιτανεία της εικόνας της Αναστάσεως για την «Λειτουργία της Αγάπης», ενώ μετά το τέλος αυτής, τον συνοδεύουν πίσω στην Μητροπολιτική κατοικία.
Το εκκλησιαστικό αυτό έθιμο, υπάρχει στα λειτουργικά των Ελληνικής εκκλησιάς, ωστόσο πλέον τηρείται σε ελάχιστες Μητροπόλεις της χώρας, ενώ στην περίπτωση της Παραμυθιάς, διατηρήθηκε και εδραιώθηκε καθώς είχε την ιδιαιτερότητα της μετατροπής της συνοδείας του Μητροπολίτη, ως άτυπο τάγμα ασφαλείας, από τον φόβο επεισοδίων κατά του ποιμενάρχη, αρχικά από τους Τούρκους και στην συνέχεια από τους Τσάμηδες.
Από τότε οι κάτοικοι και οι πρόκριτοι της Παραμυθιάς συγκεντρωνόταν στην Μητροπολιτική Κατοικία, αφού οι προκλήσεις Τούρκων και Τσάμηδων, ήταν στην καθημερινή διάταξη. Μετά το τέλος την πομπής της επιστροφής, ο εκάστοτε Μητροπολίτης Παραμυθιάς, δέχεται τις ευχές από το ποίμνιο και τις αρχές της πόλης με το παραδοσιακό τσούγκρισμα των Πασχαλινών αυγών.
Το Αναστάσιμο μήνυμα του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Παραμυθιάς κ.κ Τίτου
37 προσλήψεις στα δασαρχεία της Θεσπρωτίας για πυροπροστασία
Στις 225 από τις 5.000 συνολικά σε όλη την Ελλάδα, ανέρχονται οι θέσεις κοινωφελούς εργασίας για την πυροπροστασία στην Ήπειρο, ύστερα από την απόφαση που υπέγραψαν η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Σωκράτης Φάμελλος και ο υφυπουργός Εργασίας, Νάσος Ηλιόπουλος.
Η προκήρυξη των θέσεων, οκτάμηνης διάρκειας, αναμένεται εντός του Απριλίου και οι προσληφθέντες θα τοποθετηθούν στις Δασικές υπηρεσίες για την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων από πυρκαγιές καθώς και για την διαχείριση καμένων εκτάσεων προς αποφυγή μελλοντικών καταστροφών.
Από τους 225 στην Ήπειρο, 113 θα προσληφθούν στα Ιωάννινα, 38 στην Άρτα, και από 37 σε Πρέβεζα και Θεσπρωτία.
ΒΙΝΤΕΟ: Η περιφορά των επιταφίων της Παραμυθιάς
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και κατάνυξης και με την παρουσία πλήθους πιστών, κορυφώνεται το θείο δράμα, με την περιφορά των επιταφίων του Μητροπολιτικού Ι. Ν Αγίου Δονάτου και του Ι.Ν Αγίου Αναστασίου οι όποιοι πριν από λίγο συναντήθηκαν στην πλατεία Βούλγαρη.
Το παρόν μεταξύ άλλων έδωσαν, ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλειος Γιόγιακας, η δήμαρχος Σουλίου Σταυρούλα Μπραίμη, η αντιπεριφερειάρχης παιδείας και πολιτισμού Αντιγόνη Φίλη, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Νικόλας Κάτσιος και Δημήτριος Τάτσης, δημοτικοί σύμβουλοι, ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος Παραμυθιάς αστυνόμος Α’ Χρήστος Γρίβας και ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Παραμυθιάς Επιπυραγός Ευάγγελος Μπέλλος.
Τον επιτάφιο του Αγίου Δονάτου, συνόδευε η Φιλαρμονική του Φιλοπρόοδου Ομίλου Παραμυθιάς, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αυριο Μεγάλο Σάββατο στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Δονάτου, στις 7:00 π.μ. θα τελεστεί η Θεία Λειτουργία του Μεγ. Βασιλείου, ενώ στις 11:00 μ.μ. θα ψαλούν τα προκαταρκτικά της Μεσονυκτίου Αναστάσεως. Στις 12:00 τα μεσάνυχτα θα γίνει η Τελετή της Αναστάσεως και θα ακολουθήσουν Όρθρος και η Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου