Το στοίχημα του Λαμπόβου…

18 ημέρες πριν την έναρξη του παλαιότερου παζαριού της Ηπείρου και η Παραμυθιά αρχίζει να κινείται στους ρυθμούς του Λαμπόβου. Κοινή διαπίστωση είναι πως η παραδοσιακή εμποροπανήγυρη της...

Μια λύση που μπορεί εύκολα να εφαρμοστεί είναι η μεταφορά των επισκεπτών με τα λεωφορεία του Δήμου, πχ από το ΚΕΓΕ (όπου θα παρκάρουν) στον χώρο του Λαμπόβου και η παραλαβή τους για την επιστροφή από το τέλος της Καραμανλή στις καφετερίες. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται τόσο η κυκλοφοριακή ρύθμιση όσο και η παρουσία των επισκεπτών στο κέντρο της πόλης. Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε να συμβεί και από την δυτική είσοδο της πόλης με τα οχήματα να διοχετεύονται επίσης προς το ΚΕΓΕ ή προς την περιοχή του Μανόπουλου. Αυτό βεβαία προϋποθέτει εκτός των άλλων και επαρκή σήμανση για τα σημεία αναφορά της Παραμυθιάς. Αυτή η τακτική εφαρμόζεται με επιτυχία σε αρκετές πόλεις κατά την διάρκεια μεγάλων εκδηλώσεων.

Η εμποροπανήγυρη της Παραμυθιάς έχει ένα μοναδικό προσόν. Έχει brand name. Δεν είναι πανηγύρι. Είναι ο ΛΑΜΠΟΒΟΣ. Ήρθε η ώρα λοιπόν να προωθηθεί το brand name και να μην λειτουργεί η εμποροπανήγυρη με αυτόματο πιλότο. Το slogan «Λάμποβος, το παλαιότερο παζάρι της Ηπείρου» που επικοινωνεί η paramythia-online.gr τα τελευταία 5 χρόνια είχε αποτέλεσμα, καθώς έτσι παρουσιάζεται πλέον ο Λάμποβος από όλα τα μέσα της Ηπείρου, δημιουργώντας μια προστιθέμενη αξία στην επικοινωνία της εκδήλωσης.

Στον περσινό Λάμποβο παρουσιάστηκε το φαινόμενο της ύπαρξης τουριστικών γραφείων και εκτός της περιφερείας Ηπείρου. Τουριστικά γραφεία από Κέρκυρα, Λευκάδα και Αμφιλοχία έφεραν επισκέπτες στην Παραμυθιά, απλά και μόνο γιατί ο Λάμποβος επικοινωνήθηκε από τα τοπικά ΜΜΕ. Κατά την ταπεινή μας γνώμη, αυτό δεν είναι δουλειά ιδιωτών, αλλά της επιτροπής Λαμπόβου, που εκτός από την λειτουργία της εμποροπανήγυρη, θα πρέπει να βάλει στο παιχνίδι και το marketing του Λαμπόβου. Να επικοινωνήσει το παζάρι σε τουριστικά γραφεία, σε συλλόγους και φορείς και φυσικά σε ΜΜΕ τόσο στην περιφέρεια της Ηπείρου όσο και σε όμορες περιφέρειες. Να πραγματοποιηθούν παράλληλες εκδηλώσεις με τον Λάμποβο κυρίως με λαογραφικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον. Να δημιουργηθεί έτσι προστιθεμένη αξία στην μεγαλύτερη εκδήλωση της Θεσπρωτίας. Φέτος είναι καλή ευκαιρία καθώς η εμποροπανήγυρη των Ιωαννίνων ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί.

Τέλος φαίνεται πως ωριμάζει και η σκέψη για μόνιμες εγκαταστάσεις που θα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις μιας πολιτισμένης εμποροπανήγυρη, με χώρους υγιεινής κλπ.

Όλα αυτά βεβαία προϋποθέτουν και την ευσυνείδητη συμμετοχή των κατοίκων της πόλης, εκτός από την δημοτική αρχή.  Γιατί ο Δήμος μπορεί να τα καταφέρει και να γεμίσει την Παραμυθιά με κόσμο, αλλά αν εμείς δεν το υποστηρίξουμε, τότε θα είναι μια φούσκα που θα σκάσει και θα αποτύχουμε.

Άρα λοιπόν το τετράπτυχο για να κερδίσουμε το στοίχημα είναι το εξής:
•    Διαφήμιση
•    Διοχέτευση των επισκεπτών στην πόλη
•    Οργάνωση και Μόνιμες εγκαταστάσεις
•    Ευσυνείδητη συμμετοχή και των κατοίκων

In this article

Join the Conversation