Με την συμμετοχή του Μάριου Κάτση, ως τομεάρχη της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα που άπτονται του Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, παρουσιάστηκε αναλυτικά το μητρώο online media.
Ο Μάριος Κάτσης έκανε λόγο για μια βαθιά μεταρρυθμιστική τομή στην αξιοποίηση των πόρων που διατίθενται προς κρατική διαφήμιση υπέρ των επιχειρήσεων διαδικτυακής ενημέρωσης.
“Ένα πρώτο βήμα, που έπρεπε να είχε γίνει ήδη εδώ και πολλά χρόνια τώρα, αποκαθιστά πλέον τη διαφάνεια, τον πλουραλισμο στην ενημέρωση, την εμβάθυνση της δημοκρατίας και τις εργασιακές σχέσεις που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά MME. Η πλήρης και καθολική εφαρμογή θα συνεισφέρει στην αναγέννηση της ειδησεογραφίας, σε ένα διαδίκτυο που δεν θα επαναλαμβάνει αλλά θα δημιουργεί την επικαιρότητα” ανέφερε σχετικά ο Μάριος Κάτσης, ο οποίος σημείωσε πως “εκφράστηκε από τον αρμόδιο Υπουργό Νίκο Παππα η αποφασιστικότητα να εφαρμοστεί επιτέλους ο νόμος του κανόνα 70% – 30% υπέρ των ΜΜΕ της περιφέρειας με σχετικές εγκυκλίους που αναμένονται να εκδοθούν σύντομα”
“Ένα γεγονός που θα ανακουφίσει ουσιαστικά τα περιφερειακά ΜΜΕ που έχουν πληγεί σημαντικά από την κρίση, θα τα διατηρήσει στη ζωή συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην δημοκρατική εμβάθυνση και λειτουργία της “4ης εξουσίας” προς τις άλλες θεσμικές εξουσίες, αποτρέποντας τα από πρακτικές σκοτεινές και υπόγειες που δεν τιμούν ούτε αυτά ούτε και τον πολιτικό κόσμο που υποκύπτει σε αυτές” κατέληξε ο Μάριος Κάτσης.
Στον ένα μήνα από την έναρξη των εγγραφών στο Μητρώο, 400 επιχειρήσεις έχουν υποβάλλει αιτήσεις ένταξης, εκ των οποίων οι 200 έχουν ταυτοποιηθεί και εγκριθεί. Η διαδικασία, όπως επισήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, είναι ανοιχτή. Το Μητρώο δεν “κλείνει” αλλά οι επιχειρήσεις του διαδικτυακού τύπου που δεν έχουν ακόμη εγγραφεί, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ανά πάσα στιγμή. Αυτό που αλλάζει είναι ότι από αύριο, με εγκύκλιο που θα στείλει ο κ.Παππάς προς όλους τους φορείς του δημοσίου, πρόσβαση στην κρατική διαφήμιση θα έχουν μόνο οι ιστοσελίδες που έχουν εγγραφεί στο Μητρώο. Η κατανομή της κρατικής διαφήμισης, ανέφερε επίσης ο κ.Παππάς, θα γίνεται ως εξής: Το 70% θα διατίθεται στα πανελλαδικής εμβέλειας on line media και το 30% στα περιφερειακά.
Join the Conversation