Ανοιχτή επιστολή – καταγγελία αναγνώστη για το τεχνικό τμήμα της COSMOTE.

Του Γρηγόριου Μάρκου

Γνωστοποίηση προς αρμοδίους της COSMOTE

 

Στις 15 του μηνός τεχνικοί σας εργαζόταν στο εξωτερικό δίκτυο επί 2 ημέρες. Φεύγοντας, άφησαν την υπηρεσία της τηλεφωνίας και του ίντερνετ εκτός λειτουργίας.

Κάλεσα τεχνικό της Vodafone και διαπίστωσε την βλάβη στην cosmote ενώ επικοινωνήσαμε και με το τεχνικό τμήμα της Cosmote οπου και ενημερωθηκαν για το προβλημα.

Μέχρι σήμερα πέρασαν 10 ημέρες και δεν φάνηκε κανένας.

Έχω κατάκοιτο άνθρωπο στην οικία μου και ανά πάσα στιγμή μπορεί να υπάρξει ανάγκη επικοινωνίας για ιατρική φροντίδα.

Παρακαλώ δώστε λύση το συντομότερο δυνατόν.

Απευθύνομε σε κάθε αρμόδιο της Cosmote και αναμένω με επιφύλαξη για τα περεταίρω.

Παραμυθιά 25.01.2019
Γρηγόριος Μάρκου

In this article

Join the Conversation