Σεμινάριο τουριστικού μάρκετινγκ, από τον Σύλλογο Τουριστικής Ανάπτυξης Παραμυθιάς

Aπευθύνεται στους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους και τους σπουδαστές του τουρισμού του νομού Θεσπρωτίας

Ο υπό σύσταση σύλλογος τουριστικής ανάπτυξης Παραμυθιάς, στα πλαίσια των δράσεων του για την ανάπτυξη και εξωστρέφεια του τουριστικού προϊόντος, θα πραγματοποιήσει, μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων που θα απευθύνονται στους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους και τους σπουδαστές του τουρισμού του νομού Θεσπρωτίας.

Η αρχή γίνεται με το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” με ομιλητή τον Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Marketing, Βασίλη Παππά.

Το σεμινάριο ειναι ΔΩΡΕΑΝ, θα αναλύσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ που συμβάλουν στην μεγιστοποίηση των κερδών από το τουριστικό προϊόν και θα πραγματοποιηθεί την δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου στο Θέατρο Καρκαμίσι (το ακριβές πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες).

Την συμμετοχή σας στο πρώτο σεμινάριο, μπορείτε να δηλώνετε στο email: [email protected]

Γιατι γνώση τουριστικού μαρκετινγκ

Το τουριστικό μάρκετινγκ, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων ενος προορισμού, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών στις Τουριστικές Επιχειρήσεις. Σε ένα τόσο σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η πολύ καλή γνώση του ανταγωνισμού, της συμπεριφοράς των καταναλωτών τουριστών, καθώς και ο σχεδιασμός μιας αποτελεσματικότερης στρατηγικής προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών μας υπηρεσιών, αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας και της κερδοφορίας.

Η Τουριστική Βιομηχανία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους στην παγκόσμια Οικονομία, με τον ανταγωνισμό συνεχώς να αυξάνεται, τόσο μεταξύ των τουριστικών προορισμών, καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών και των τιμών των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο Τουρίστας καταναλωτής λόγω των εξελίξεων της τεχνολογίας έχει πλέον πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο σύγχρονος Τουρίστας καταναλωτής, μπορεί εύκολα να περιηγηθεί σε διαφορετικούς προορισμούς, να συγκρίνει τιμές και παρεχόμενες υπηρεσίες, να σχεδιάσει μόνος του τις διακοπές του.

In this article

Join the Conversation