
Θετικός στον Covid-19 βρέθηκε γιατρός στη μονάδα τεχνητού νεφρού του Νοσοκομείου Φιλιατών.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο συγκεκριμένος γιατρός δεν είχε εμβολιαστεί. Ο ίδιος έχει τεθεί σε καραντίνα ενώ έγιναν προληπτικά τεστ σε όλους τους υγειονομικούς και τους ασθενείς της Μονάδας.
Το νοσοκομείο θεωρεί ότι η κατάσταση είναι ελεγχόμενη καθώς είναι εμβολιασμένοι όλοι οι υπόλοιποι υγειονομικοί καθώς και οι ασθενείς που εξυπηρετούνται.
Απο το epiruspost.gr
In this article
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ
-
Θρησκεία
Η Μητρόπολη Παραμυθιάς για την Παγκόσμια Ημερά Αιμοδότη. Διατηρεί 3 τράπεζες αίματος,…
Κάλεσμα για συμμετοχή στις αιμοδοσίες
Paramythia online -
Γενικά
Quo Vadis Θεσπρωτία; Πού πηγαίνει τελικά αυτός ο τόπος;
Γράφει ο Κοσμάς Κασίμης
Paramythia online -
Εκδηλώσεις
Το βιβλίο «Ο Ερμής στο μαγικό χωριό», παρουσιάζει στο θέατρο Καρκαμίσι, ο…
Το Σάββατο 20 Ιουνίου, στις 12:00 το μεσημέρι.
Paramythia online -
Γενικά
Ολοκληρώνεται η αποκατάσταση στο ιστορικό Κάστρο της Κιάφας στο Σούλι +Φωτογραφίες
Με προϋπολογισμό 2 εκατ. ευρώ
Paramythia online -
Γενικά
Στην σημερινή 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ της Θεσπρωτίας
Ανακοίνωση
Paramythia online

Join the Conversation