Συμβουλές για την αντιμετώπιση του άγχους στην εργασία

.

Share

Συμβουλές για την αντιμετώπιση του άγχους στην εργασία

Τα deadlines πλησιάζουν, τα πράγματα δυσκολεύουν και τα περιθώρια στενεύουν … Πώς να μην πανικοβληθείτε και να παραμείνετε παραγωγικοί και ψύχραιμοι σε τέτοιες περιπτώσεις; Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που μπορούν  να αποδειχθούν σωτήριες σε τέτοιες περιπτώσεις.

Κάντε τη ζωή σας… εύκολη

Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε ενώ διανύετε μία πιεστική μέρα στη δουλειά είναι να γεμίσετε το μυαλό σας και με άλλα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε πλήρως στη δουλειά, μην αφήνετε μικροπράγματα να αποσπούν την προσοχή σας και ζητήστε βοήθεια για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που θα προκύψουν. Ιδανικά, βρείτε κάποιον για να σας βοηθήσει να διευθετήσετε τις τρέχουσες εκκρεμότητές σας. Επιπλέον, αφήστε στην άκρη άλλα σημαντικά ζητήματα που ενδέχεται να σας απασχολούν εκείνη την περίοδο και μείνετε μακριά από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή σας.

Μην ξεχνάτε να κάνετε διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια της μέρας να θυμάστε να κάνετε σύντομα διαλείμματα. Ακόμη και ένα σύντομο 5λεπτο διάλειμμα μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας και να συνεχίσετε πιο δυναμικά.

Αξιοποιήστε τον χρόνο του μεσημεριανού για να πάρετε δυνάμεις για το απόγευμα, βγείτε από το γραφείο, περπατήστε στον δρόμο και μην κάθεστε σε μια καρέκλα όλη την ημέρα. Και ποτέ μη δειπνήσετε στο γραφείο σας!

Φροντίστε το σώμα σας

Μην παραμελείτε την υγεία και τον εαυτό σας. Όσο δύσκολο και να ακούγεται να τηρηθεί, φροντίστε να κοιμάστε 8 ώρες έτσι ώστε να έχετε δυνάμεις για την επόμενη ημέρα. Επίσης, προσπαθήστε να φροντίζετε τη διατροφή σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Αποφύγετε τη ζάχαρη και καταναλώστε όσα περισσότερα φρούτα και λαχανικά μπορείτε.

Μην εργάζεστε παραπάνω από όσο χρειάζεται

Η υπερβολική εργασία δεν σημαίνει περισσότερη παραγωγικότητα. Όσο επείγον κι αν είναι αυτό που έχετε να κάνετε, προσπαθήστε να μη δουλεύετε ως αργά Τελικά, δεν έχει σημασία ο αριθμός των ωρών που περνάτε μπροστά στον υπολογιστή, αλλά η ποιότητα της εργασίας.

Κάντε μια σύντομη ανασκόπηση

Μετά από μια πιεστική μέρα αφιερώστε λίγα λεπτά για να θυμηθείτε και να αναλύσετε όλα όσα σας συνέβησαν. Ποιες στιγμές σας ανακούφισαν από το άγχος και ποιες ήταν οι πιο αγχωτικές; Πώς μπορείτε να το διορθώσετε; Η διαδικασία αυτή θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις, ενώ ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα θα δείτε με τη βοήθεια έμπειρων ειδικών, όπως είναι οι ψυχαναλυτές Dr. Γρηγόρης Βασιλειάδης και Άννα Πλαστήρα.

Η αλήθεια είναι ότι η πίεση στη δουλεία μπορεί ορισμένες φορές να αποδειχθεί δύσκολα διαχειρίσιμη. Προτεραιότητα, όμως, πρέπει να έχει πάντα η υγεία μας κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.



In this article

Join the Conversation