Απο το τέλος Ιουνίου τα διόδια

Συντάκτης: Χρήστος Καζάκος  Εργασίες προετοιμασίας στα σημεία που θα στηθούν οι προσωρινοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία,  γίνονται αυτό το διάστημα από τον ανάδοχο του έργου. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει...

Συντάκτης: Χρήστος Καζάκος 

Εργασίες προετοιμασίας στα σημεία που θα στηθούν οι προσωρινοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία,  γίνονται αυτό το διάστημα από τον ανάδοχο του έργου. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει παράδοση των σταθμών στο Μαλακάσι και την Τύρια μέχρι το τέλος Ιουνίου. Αντίθετα για την κατασκευή του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στο Ελευθεροχώρι, ο ανάδοχος δεν έχει εγκατασταθεί ακόμη, υπογράφτηκε όμως η σύμβαση.

Στη περιοχή της Τύριας και ειδικότερα σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από τον κόμβο (με κατεύθυνση προς Ηγουμενίτσα) άρχισε η τοποθέτηση της αναγκαίας σήμανσης, όπως μας ενημέρωση ο Διευθυντής της «Εγνατία οδός» στην Ήπειρο Θέμης Σιόντης. Και οι δυο σταθμοί θα είναι προκάτ και θα τοποθετηθούν πάνω σε νησίδες. Ανάδοχος είναι η «ΑΚΤΩΡ Α.Ε» η οποία έχει κατασκευάσει  πολλά τμήματα της Εγνατίας και η εκτίμηση είναι  ότι ο Ιούλιος θα έρθει με διόδια στην Εγνατία. Το αντίτιμο της διέλευσης δεν είναι γνωστό, πιθανόν να είναι το ίδιο με άλλους σταθμούς στη Μακεδονία.Η λειτουργία των σταθμών αυτών και άλλων τεσσάρων στη Βόρεια Ελλάδα θα είναι προσωρινή και μέχρι να εφαρμοστεί το σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων που είναι δικαιότερο και για όσους μετακινούνται  εντός νομού ή περιφέρειας. Τελικά αποφεύχθηκαν για το νομό Ιωαννίνων τα διόδια στο Δροσοχώρι, όχι όμως και σε επίπεδο Ηπείρου μεταξύ Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, παρά το αίτημα του Περιφερειακού Συμβουλίου να ισχύσουν μια και καλή τα ηλεκτρονικά.Η «Εγνατία οδός» άργησε πολύ να λειτουργήσει διόδια, έσοδα δεν υπάρχουν και τα έξοδα είναι πολλά για συντήρηση και εξυπηρέτηση δανείων.

Για τον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στο Ελευθεροχώρι, έχει υπογραφεί η σύμβαση με την εταιρεία «ΑΕΓΕΚ».   Η εγκατάσταση του αναδόχου αναμένεται για την  έναρξη  κατασκευής. Προηγούνται οι αναγκαίες εργασίας προετοιμασίας του χώρου,  στις δυο πλευρές του αυτοκινητοδρόμου, όπου σήμερα λειτουργούν πάρκινγκ, αρχικά με πρατήριο καυσίμων και σταδιακά με άλλες υποδομές που προβλέπονται στη σύμβαση.

In this article

Join the Conversation