Δεν είναι στα σχέδια της Περιφέρειας, τόσο τα άμεσα όσο και τα μεσοπρόθεσμα, η εκπόνηση της μελέτης για τον οδικό άξονα Παραμυθιάς- Μεσοποτάμου, μιας περιοχής που καταγράφει αναπτυξιακές δυνατότητες και προοπτικές.
Το θέμα απασχόλησε την συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου μετά από ερώτημα της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών».
Ο Περιφερειάρχης αναφερόμενος στην μελέτη για τον άξονα Παραμυθιάς- Μεσοποτάμου ανέφερε ότι είχε δημοπρατηθεί με το παλιό σύστημα, ενώ υπήρξαν διαφωνίες και για την χάραξη του δρόμου με αποτέλεσμα να διακοπεί το 2020.
Μίλησε για προυπολογισμό έργου που θα έφτανε στα 80 εκατομμύρια, ποσό που σήμερα δεν μπορεί να βρεθεί.
«Θα πάρει κι αυτό το έργο την σειρά του αλλά σε αυτή την φάση δεν έχουμε δυνατότητες. Έχουμε ρίξει το βάρος σε άλλους άξονες όπως είναι η σύνδεση Φιλιππιάδα – Πρέβεζα και η παραλιακή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.
Τόνισε ότι το παραλιακό μέτωπο θέλει πολύ δουλειά και υπερασπίστηκε την κατασκευή των κόμβων τονίζοντας ότι «έχουν αλλάξει πολύ την κατάσταση».
Αν δεν τελειώσουν οι μελέτες για τα έργα της Πρέβεζας, δεν πρόκειται να ανοίξει άλλο μέτωπο για άλλα έργα.
Αυτός ήταν ο επίλογος που έκανε στην τοποθέτησή του ο Περιφερειάρχης παραπέμποντας στο μακρινό μέλλον την οδική σύνδεση Παραμυθιάς- Μεσοποτάμου, με προτεραιότητα πάντως το τμήμα Γλυκής- Μεσοποτάμου.
Η Περιφερειακή Σύμβουλος της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών» Παναγιώτα Αγγέλη στην εισήγησή της ανέφερε ότι η περιοχή είναι σε τροχιά ανάπτυξης και έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί περαιτέρω. Παράλληλα ο κάμπος της Γλυκής εμφανίζει αύξηση της παραγωγής.
Το βασικότερο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η αναβάθμιση των οδικών υποδομών της περιοχής και κυρίως ο άξονας Παραμυθιάς- Μεσοποτάμου.