Ο Δήμος Σουλίου, σε συνέχεια της αριθμ. 88/2025 απόφασης της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Σουλίου (ΑΔΑ:653YΩ1Α-Ε6Μ) θα προσλάβει με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, χρονικής διάρκειας δύο μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, πέντε (5) εργαζόμενους, για την αντιμετώπιση εκτάκτων και κατεπειγουσών αναγκών της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Σουλίου, για τις εξής κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες και την αντίστοιχη χρονική περίοδο
- ΥΕ 5 Θέσεις Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων/ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων – Δύο (2) μήνες από 27/05/2025 έως 26/07/2025
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, να είναι υγιείς και αρτιμελείς και να έχουν την φυσική καταλληλότητα για την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που θα καλύψουν.
Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 16 του Υπαλληλικού Κώδικα (καταδίκη, υποδικία, δικαστική συμπαράσταση) με την επιφύλαξη της επόμενης εξαίρεσης.
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την συνημμένη αίτηση τους πρέπει να υποβάλλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
- Φωτοτυπία δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
- Υπεύθυνη δήλωση στην οποία να δηλώνεται ότι:
α) δεν έχουν κώλυμα δωδεκαμήνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007, β) δεν έχουν κώλυμα σύμφωνα με τους περιορισμούς των άρθρων 5&6 του Π.Δ. 164/2004 γ) δεν έχει κώλυμα κατά το άρθρο 8 του Υπαλληλικού κώδικα. - Υπεύθυνη δήλωση, για τους υποψήφιους από 67 έως 70 ετών στην οποία να δηλώνουν ότι μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης δεν έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μαζί με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά (πληροφορίες: τηλ. 2666360132, κ. Μαραζόπουλος Αθ.), στο Γραφείο Πρωτοκόλλου (1ος όροφος) του Δήμου Σουλίου, οδός Κ. Καραμανλή 179, από 22 Μαΐου 2025 ημέρα Πέμπτη μέχρι και 26 Μαΐου 2025 ημέρα Δευτέρα (07:00 π.μ.-14:00 μ.μ).
Κατεβάστε
το έντυπο της αίτησης από εδώ
την ανακοινωση στο Διαύγεια από εδώ
Η παρούσα ανακοίνωση, η σχετική αίτηση και η υπεύθυνη δήλωση θα διατίθεται στην έδρα του Δήμου (Δημοτικό Κατάστημα Παραμυθιάς), στις έδρες των Δημοτικών Ενοτήτων καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου
Join the Conversation