Με απόφαση του, ο Δήμαρχος Σουλιου ανακαλεί τον ορισμό του Δημήτριου Χρήστου και τον απαλλάσσει από την άσκηση των καθηκόντων του από Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και την θέση του αναλαμβάνει ο Δημοτικός Σύμβουλος Αναστάσιος Αναστασίου.
Η απόφαση:
Ανακαλεί τον ορισμό του κ. Χρήστου Δημήτριο του Νικολάου και τον απαλλάσσει από την άσκηση των καθηκόντων του ως καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο του Δήμου Σουλίου, καθώς και από τα καθήκοντα του κατά τόπο Αντιδήμαρχου για τη Δημοτική Ενότητα Αχέροντα του Δήμου Σουλίου.
Ορίζει τον κατωτέρω Δημοτικό Σύμβουλο ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Σουλίου, με θητεία από 01/09/2025 έως 28/02/2027, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες, ως εξής:
Τον κ. Αναστασίου Αναστάσιο του Ευαγγέλου: καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, με αρμοδιότητα στην εποπτεία, οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των εξής υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου Σουλίου:
- Του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων που αφορούν τον Τουρισμό (Άρθρο 13, παρ. α7 έως α10 του ΟΕΥ),
- Του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.
- Κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αχέροντα, με τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
1) Την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες εντός της Δημοτικής Ενότητας.
2) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
3) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και καλή λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
4)Την υπογραφή, κατόπιν εξουσιοδότησης του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας, εξαιρουμένων των εγγράφων που αφορούν τη μόνιμη κατοικία, όταν απαιτείται έκφραση γνώμης ή αποφασιστική αρμοδιότητα (όπως σε περιπτώσεις διορισμών, προσλήψεων ή υπηρεσιακών μεταβολών).
5) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων της περιοχής ευθύνης τους. Γ. Για την άσκηση των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, παρέχεται στον προαναφερόμενο Αντιδήμαρχο η εξουσιοδότηση να χορηγεί και να υπογράφει άδειες, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, να εκδίδει διοικητικές πράξεις και αποφάσεις, να επιβάλλει διοικητικά πρόστιμα, καθώς και να έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας και εποπτείας των καθ’ ύλην αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων και εποπτευόμενων φορέων του Δήμου.