Εγνατία Οδός | Εργασίες αποφυγής κατάπτωσης βράχων στην έξοδο Νεοχωρίου Παραμυθιάς

Γράφει ο π. Ηλίας Μάκος

Εργασίες γίνονται στο τμήμα της Εγνατίας Οδού στο ρεύμα προς Ηγουμενίτσα, κοντά στον κόμβο Νεοχωρίου Παραμυθιάς, για την αποφυγή κατάπτωσης βράχων στο οδόστρωμα. Γίνονται τα απαραίτητα τεχνικά έργα, με τη μια λωρίδα κυκλοφορίας να έχει κλείσει, με σκοπό να διασφαλιστεί η ασφάλεια των οδηγώμ.

Ήταν μια απαραίτητη ενέργεια, που σχεδίασε και υλοποιεί η ΕΓΝΑΤΊΑ Α.Ε., ώστε να αποφευχθεί και ο παραμικρός κίνδυνος δημιουργίας προβλήματος στους οδηγούς.

Να σημειωθεί ότι η Εγνατία Οδός υπήρξε για τη Θεσπρωτία ίσως το σημαντικότερο έργο υποδομής των τελευταίων 50 ετών, καθώς «έσπασε» οριστικά τη γεωγραφική της απομόνωση προς βορρά, ανοίγοντας νέες προοπτικές, στους κλάδους των μεταφορών και του τουρισμού.

Από τη νέα χρονιά ο αυτοκινητόδρομος περνάει στα χέρια ιδιωτών και αυτό θα φέρει αλλαγές στη διαχείρισή του, με το κόστος των διοδίων να είναι μία από αυτές. Ωστόσο, καίριας σημασίας θεωρείται η διατήρηση της εταιρίας που κατασκεύασε και διαχειρίζεται μέχρι σήμερα τον οδικό άξονα.

Ο σχεδιασμός προβλέπει διάλυση της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», η οποία όμως διαθέτει πολύτιμη τεχνογνωσία στον τομέα των οδικών έργων που δεν πρέπει να πάει χαμένη. Αυτό ζητούν φορείς, ενώ σε αντίστοιχο μήκος κύματος κινείται και παρέμβαση του ΤΕΕ Τμήμα Ηπείρου, το οποίο ζητάει να διατηρηθεί η εταιρία, τονίζοντας πως έχει υποχρεώσεις που πρέπει να φέρει σε πέρας.

In this article