
Στην τελευταία συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία να γίνει με την διαδικασία της διαπραγμάτευσης, άρα με απευθείας ανάθεση στους εκλεκτούς της δημοτικής αρχής ,και όχι με δημοπρασία έργα 1.000.000 ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από πυρκαγιές, πλημμύρες και ακραία καιρικά φαινόμενα.
Ως δημοτικός σύμβουλος, μελετώντας τα στοιχεία της εισήγησης, διαπίστωσα ότι προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα που απαιτούν ξεκάθαρες απαντήσεις.
Γιατί ένα έργο χρηματοδότησης ύψους 1.000.000 ευρώ χωρίστηκε σε τέσσερα υποέργα;
Γιατί επιλέχθηκε διαδικασία διαπραγμάτευσης με επίκληση κατεπείγοντος, όταν οι καταστροφές έχουν συμβεί εδώ και πολλούς μήνες;
Γιατί περιοχές που επλήγησαν περισσότερο φαίνεται να λαμβάνουν περιορισμένες παρεμβάσεις και το χειρότερο τα χωριά σουλίου να εξαιρούνται εντελώς;
Είναι όλες οι προτεινόμενες εργασίες απόλυτα συνδεδεμένες με τον σκοπό της χρηματοδότησης;
Δεν κατηγορώ κανέναν και δεν προδικάζω κανένα αποτέλεσμα.
Όμως τα χρήματα αυτά ανήκουν στους δημότες και κάθε ευρώ πρέπει να διατίθεται με απόλυτη διαφάνεια, νομιμότητα και λογοδοσία.
Ως κάτοικος και εκλεγμένο μέλος του δημοτικού συμβουλίου από τη δημοτική ενότητα Αχέροντα όπου το περσινό καλοκαίρι η πυρκαγιά μας έδειξε πόσο ευάλωτα είναι τα χωριά μας καλώ τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους και συγχωριανούς να σταθούν στο ύψος τών περιστάσεων.
Για τον λόγο αυτό θα ζητήσω τον έλεγχο της συγκεκριμένης διαδικασίας από τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διασφαλιστεί ότι τηρούνται οι διατάξεις της νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων και ότι η χρηματοδότηση αξιοποιείται αποκλειστικά για τον σκοπό που εγκρίθηκε.
Η διαφάνεια δεν φοβάται τον έλεγχο.
Οι πολίτες του Δήμου Σουλίου δικαιούνται πλήρη ενημέρωση και καθαρές απαντήσεις.

