Share

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιούνιου 2026 η πρώτη συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβούλιου του Εκπολιτιστικού συλλόγου απανταχού Ξηρολοφιτων “Ο ΚΟΚΚΥΤΟΣ” . Συγκροτήθηκε σε 7 μελές σώμα ως εξής:
Πρόεδρος – Μάρθα Χρήστου
Αντιπρόεδρος – Μιχάλης Ζήκος
Γραμματέας – Κοντού Ζωίτσα
Ταμίας – Κόντου Μαρία
Μέλος – Σαράκης Ιωάννης
Μέλος – Σπυρίδων Βασιλείου
Μέλος – Γεώργιος Μπουζούρης

