Όταν μας έταζαν “λαγούς” για σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλίας Θεσπρωτίας

.

Ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης και ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλης Γίογιακας, την Τετάρτη 13 Οκτωβρίου του 2021, είχαν πραγματοποιήσει συνάντηση με αντικείμενο τις μελέτες για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα, ως τμήμα της δυτικής σιδηροδρομικής εγνατίας.

Σύμφωνα μάλιστα με όσα είχε κάνει γνωστά με σχόλιο του στα social media ο βουλευτής Θεσπρωτίας “επιβεβαιώθηκε ότι μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει από τον ΟΣΕ η διαδικασία των μελετών σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα”.

Αυτά έλεγε ο Γιόγιακας…: Στη σημερινή συνάντηση με τον νέο Υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη επιβεβαιώθηκε ότι μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει από τον ΟΣΕ η διαδικασία των μελετών για τη σιδηροδρομική Γραμμή “Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα, ως τμήμα της Δυτικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας.

Το 2022 όμως, δεν υπήρχε καμία εξέλιξη… Αργότερα, στις αρχές του 2023, ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, λίγες ημέρες πριν από την Τραγωδία στα Τέμπη, μας έλεγε πως ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, θα έκανε εξαγγελία τις επόμενες ημέρες για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα!!!

Αντί για μια τέτοια εξαγγελία, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είπε στους Ηπειρώτες πως τόσα χρόνια μας “δούλευαν ψιλό γαζι”. «Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να φτιάξουμε μία σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά παράλληλα με την οδική Εγνατία. Είναι στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας», ανέφερε χαρακτηριστικά…



In this article

Join the Conversation