Στ. Καλογιάννης: Nα ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ο οδικός άξονας Παραμυθιά – κόμβος Μεσοποτάμου

Nα ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ο οδικός άξονας Παραμυθιά – κόμβος Μεσοποτάμου, ο οποίος βρίσκεται στο στάδιο χωροθέτησής του, ζήτησε μεταξύ άλλων ο τομεάρχης Δημοσίων Εργων της Νέας...

Nα ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ο οδικός άξονας Παραμυθιά – κόμβος Μεσοποτάμου, ο οποίος βρίσκεται στο στάδιο χωροθέτησής του, ζήτησε μεταξύ άλλων ο τομεάρχης Δημοσίων Εργων της Νέας Δημοκρατίας Στ. Καλογιάννης κατά τη χτεσινή συνάντησή του με τον υπουργό Υποδομών Μ. Βορίδη.

Συνολικά ο Στ. Καλογιάννης ζήτησε την επανεκκίνηση πέντε μεγάλων έργων που εκτελούνται με συμβάσεις παραχώρησης, επισημαίνοντας πως αποτελούν το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο στην Ελλάδα και σημειώνοντας πως χάθηκαν δύο πολύτιμα χρόνια.

Η εντύπωση που αποκόμισε ο τομεάρχης Δημοσίων Εργων του κόμματος Στ. Καλογιάννης, κατά τη συνάντησή του με τον υπουργό Υποδομών Μ. Βορίδη, ήταν ότι «για να συνεχιστούν οι συμβάσεις παραχώρησης απαιτείται ακόμα πολλή προσπάθεια και χρόνος». Εάν, όμως, τα έργα δεν προχωρήσουν, σημείωσε ο κ. Καλογιάννης, «οι επιπτώσεις θα είναι τραγικές για τη χώρα. Οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες θα καταρρεύσουν, η ανεργία θα εκτιναχθεί, το ελληνικό δημόσιο θα εμπλακεί σε πολυετείς δικαστικές περιπέτειες με τους παραχωρησιούχους, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του ΕΣΠΑ -τα οποία σήμερα είναι απολύτως αναγκαία για τη χώρα- θα χαθούν».

Εκτός από τον οδικό άξονα Παραμυθιάς – κόμβος Μεσοποτάμου, ο τομεάρχης της Ν.Δ. επισήμανε την ανάγκη να δοθούν λύσεις σε προβλήματα της Ηπείρου με την εκτέλεση των έργων στον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, με την κατασκευή της γέφυρας στο Περιστέρι επί της Εγνατίας Οδού, στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, στο οποίο οι εργασίες έχουν ουσιαστικά σταματήσει, και στον κόμβο της Άρτας επί της Ιόνιας Οδού.

In this article

Join the Conversation