Τα… παράπονα στον Αντιπεριφερειάρχη…

Συντάκτης: Βάσω Σκουλίκα epiruspost.gr  Δύο «Θυρίδες Χρήστη Υπηρεσίας» εγκαταστάθηκαν στο κτίριο της Αντιπεριφέρειας Θεσπρωτίας, με στόχο κάθε συναλλασόμενος με οποιαδήποτε υπηρεσία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας (πολίτη,νομικό πρόσωπο κλπ) να...

Συντάκτης: Βάσω Σκουλίκα epiruspost.gr

 Δύο «Θυρίδες Χρήστη Υπηρεσίας» εγκαταστάθηκαν στο κτίριο της Αντιπεριφέρειας Θεσπρωτίας, με στόχο κάθε συναλλασόμενος με οποιαδήποτε υπηρεσία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας (πολίτη,νομικό πρόσωπο κλπ) να χρησιμοποιεί το διαθέσιμο ερωτηματολόγιο στο οποίο ο πολίτης αφού αναγράψει τα στοιχεία του, (εάν το επιθυμεί) και τα στοιχεία της υπηρεσίας με την οποία συναλλάχθηκε, στη συνέχεια εκφέρει τη γνώμη του, είτε η συναλλαγή του εξετελέσθη θετικά είτε δεν κατέληξε, έχοντας την δυνατότητα να καταθέσει τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις του καθώς και τυχόν παράπονα ή καταγγελίες.

Ο έλεγχος των ανωτέρω θα γίνεται… προσωπικά από τον Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας.

Σε δηλώσεις του ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας, μετά την εγκατάσταση των «Θυρίδων Χρήστη Υπηρεσίας» σημείωσε: «η ενεργή συμμετοχή των πολιτών και η έκφραση γνώμης τους για τις προσφερόμενες υπηρεσίες στην Περιφέρεια θα φέρουν θετικά αποτελέσματα. Θα μας βοηθήσει όλους, Αυτοδιοικητικούς και Υπαλλήλους να βελτιωθούμε ακόμη πιο πολύ και η εξυπηρέτηση του πολίτη να γίνει γρηγορότερη και ουσιαστικότερη. Σε ότι αφορά τη Θεσπρωτία θεωρώ σημαντικό να ελέγχω και να λαμβάνω γνώση, ο ίδιος προσωπικά, για την άποψη που έχουν οι συμπολίτες μου για τις υπηρεσίες που τους παρέχουμε και τους καλώ να χρησιμοποιήσουν αυτή την δυνατότητα που τους παρέχεται προκειμένου η εξυπηρέτησή τους να είναι αντάξια των προσδοκιών τους »

In this article

Join the Conversation


error: Content is protected !!